E-book: 7 contentvalkuilen van ondernemers met een maatschappelijke missie

+ praktische tips waarmee jij een continue klantenstroom bereikt

E-book 7 contentvalkuilen van ondernemers met een maatschappelijke missie | Tekstschrijver Dewi Den Haag

Meteen downloaden:

Steek jij ook je hoofd boven het ‘groene’ maaiveld uit? Of zet jij je op een andere manier in voor duurzaamheid, onze leefomgeving of voor je medemens?

Dan heb je een prachtige missie. Je wilt je steentje bijdragen aan een betere wereld.

Misschien streef je naar meer mensvriendelijke gebouwen, meer duurzame producten of meer circulariteit? Misschien help je starters op deze krankzinnige woningmarkt aan hun eerste koophuis? Of misschien maak je je elke dag sterk voor vluchtelingen?

In elk geval wil je met jouw product of dienst de wereld een beetje mooier maken.

En dat is precies wat ik ook wil.

Je doelgroep bereik je alleen niet vanzelf. En klanten? Die komen al helemaal niet uit de lucht vallen.

Logisch.

Misschien ben je al een tijdje bezig om jouw missie de wereld in te slingeren. Of je bent net gestart. In elk geval lukt het je (nog) niet om jouw boodschap verder te brengen dan je familie en vrienden. En dat is zonde, want jij hebt de wereld wat te brengen.

In dit e-book vertel ik je waar het misgaat én hoe jij van jouw content een klantenmagneet te maken. Ik help je om de wereld te veroveren met jouw verhaal.

Kom maar op met dat e-book:

Wat klanten zeggen:

Menu